Jest kilka sytuacji, w których polecenia mogą zostać niezarejestrowane przez nasz system. Każde z nich wiąże się z blokowaniem lub brakiem ciasteczka zapisywanego przez Adres polecający:


Zamówienia nie zostaną zarejestrowane przez nasz system jeśli:

  • Zamówienie zostanie złożone w trybie incognito, lub w przeglądarce zostało zainstalowane rozszerzenie blokujące ciasteczka / skrypty, lub inne funkcje - nasz system nie będzie miał możliwości zarejestrowania polecenia,
  • Zamówienie zostanie złożone w innej przeglądarce lub na innym urządzeniu niż te, w którym został otwarty Adres polecającym,
  • Osoba, która złożyła zamówienie, skorzystała z innego Adresu polecającego, który nadpisał ten należący do Ciebie


Jeśli masz wątpliwości dotyczące prawidłowego rejestrowania poleceń dla konkretnych zamówień - skontaktuj się z nami a zrobimy wszystko, aby pomóc Ci w rozwiązaniu sytuacji.